Ugrás a fő tartalomra

Pénzvisszatérítési eljárás

Het aangekochte ticket werkt als een concertticket. Indien je verhinderd bent, zal je het ticket zelf moeten verkopen. Wij sturen dichter op datum nog een samenvattend mailtje. Omdat we dit handmatig doen nadat alle inschrijvers hebben betaald (dit vergt controleren van mails, bankrekening & herinneringen sturen), doen we dit 1 week vooraf. Eerder mailen resulteert soms in vergeten van het bestaan van dat mailtje ;) Als je correct hebt betaald, en je krijgt niet direct een email, dan kun je ervanuit gaan dat je inschrijving in orde is. :-)

Ook nog een vriendelijke reminder over het feit dat je hebt ingestemd met onze annulatievoorwaarden. Ben je verhinderd door eender welke reden (citytrip, gebroken arm, ziekte kind, sterfte in de familie, griep, terrasjesweer,...), wij zijn genoodzaakt dankzij 12 jaar ervaring hier streng in te zijn. Je bent zelf verantwoordelijk voor de verkoop van je workshoptickets, in tijden van sociale media gaat dat vlotter dan ooit. Je mag ons altijd taggen op sociale media zodat we het kunnen delen, maar wij gaan de tickets niet zelf verkopen. Net zoals Kinepolis & Sportpaleis hun annulatievoorwaarden als NV hanteren, doen wij dat als kleine zelfstandige. Worst case scenario, mits je het vooraf meldt indien je je tickets niet verkocht kreeg, voorzien we je het resultaat van de klaargemaakte workshopgerechten in een take-away pakketje die je binnen de 24u kan komen afhalen (of laten afhalen). Wij zijn een klein bedrijfje en voeren alle taken zelf uit, van website, tot marketing, boekhouding en kuisen van de keuken. Als we een event van 12 personen hebben, en 3 vriendinnen kunnen niet komen wegens 1tje die griep heeft, dat zou een grote inkomensverlies betekenen. We beschermen ons hiertegen omdat de afgelopen jaren zoveel misbruik van is gemaakt. Als je hier niet mee akkoord gaat, dan kun je beter geen ticket bij ons kopen. Wij werken dolgraag in ons atelier met klanten die ons begrijpen en respecteren, en wij hebben écht de tofste klanten!

Dankjewel voor je begrip!

Tot snel!

Simona & Marc